lifeaellen

Direktlänk till inlägg 10 april 2012

kväll....

Av ellen regren - 10 april 2012 19:56

Ja nu nörjar det bli mörkt. I går dansade jag  två timmar med mina kompisar Emilia Emma Ebba min syra. Efter det kom jag hem åt duschade. Kolla bloggar Emilia och Ebba har också boggar som ni kan kolla in www.eebbbaa.devote.se  http://emiliaslajf.bloggplatsen.se/ jag läser kom nästan varje dag. Skola i morgon som vanligt då så ska man komma i idrotts kläder kul:( Men skriver mer i morgon:)








                    Kram Ellen!<3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen regren - 27 maj 2012 10:55

Godmorgon på er. I går var ju jag och shoppade lite men hittade bara en halspand,(Lägger upp bilden lite senare i dag). Men som alla vet är det mors dag i dag. Så i kväll ska vi till Marmor och Farfar och käka där. Men jag kommer lägga  upp bilden på...

Av ellen regren - 27 maj 2012 10:55

Godmorgon på er. I går var ju jag och shoppade lite men hittade bara en halspand,(Lägger upp bilden lite senare i dag). Men som alla vet är det mors dag i dag. Så i kväll ska vi till Marmor och Farfar och käka där. Men jag kommer lägga  upp bilden på...

Av ellen regren - 26 maj 2012 10:59

Hej  Just nu sitter jag i solen och solar, det är ett par killar i vår poohl som badar. I går hade vi gäster eller vi hade min bästa kompis fam här vi åt hemma gjord pizza super gott.Om någon time ska jag och en kompis ner till center syd och shop...

Av ellen regren - 10 maj 2012 16:52

Hej nu är jag tillbaka till bloggen jag vet att jag har inte bloggar på länge med nu ska jag göra det. Det blir halv långt inlägg . Snart ska vi äta så fort som min mamma har kommit hem, just nu sitter jag och min syra och datar oss. Jag kollar blogg...

Av ellen regren - 11 april 2012 19:41

hej alla bloggläsare..:)     I dag efter skolan stack jag och Maja hem till Elin och Hanna och åt sen stack vi till centrum och chillade lite där. Efter så kom hugo ut och vi va lite, sen skuller jag hem så då stack jag hem åt med familjen sen ...

Presentation

Hej jag heter ellen och är 12 år. Jag älskar att dansa.Jag har en syra som också har en blogg det heter www.eebbbaa.devote.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards